a

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa cum sociis Theme natoque.

Latest Posts

Sorry, no posts matched your criteria.

1-677-124-44227
184 Main Collins Street West Victoria 807
[email protected]
Image Alt

Tripfest

Türkı̇ye’nı̇n dört bı̇r köşesı̇nde; doğayı müzik ve sanatla buluşturarak alternatı̇f lokasyonlarda alışılmadık deneyimler sunuyoruz.

Referans sistemi ile oluşturulan topluluk ile gerçekleştirilen gezilerde, doğayla iç içe izole alanlar seçip butik oteller kapatarak, her seferinde başka bir destinasyona yeni kapılar açıyoruz.

YENİLENME : Gezi programlarına sabahları yoga ve meditasyon ile başlanarak beden ve zihin ana taşınır; gündelik hayatın yorgunluğundan ve stresinden uzaklaşılır.

KESFETME ve YEME – İÇME : Bölgeyi doğal güzellikleri, tarihi değerleri, yöresel lezzetleri ile daha yakından tanır ve tanıtır.

DOĞADA MÜZİK ve SANAT : Akşamları festival kimliğine bürünen konsept ile; özel ve izole alanlarda DJ set ve dans performansları ile gece boyu eğlence sağlanır.

Tripfest

Tripfest | Peru

Peru KUTSAL VADİ’nin mistik dağlarına 15 günlük kozmik ve sihirli bir yolculuk için hazırlanıyoruz.

Tripfest | Ovit

2640 metrelik yüksekliğe, Rize’nin 120 sene sonra kışın yaşam bulan dağlarına, Ovit’e gidiyoruz.

Tripfest | Kars

Ani Harabeleri, Tibeti Kilisesi, Kars Kalesi gibi eşsiz tarihi eserleri, Çıldır Gölü, Sarıçam ormanları gibi doğal güzellikleri, tarihi porteleri, gelenekleri ve mimarisi ile bambaşka bir diyara yolculuk ediyoruz.

You don't have permission to register