a

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa cum sociis Theme natoque.

Latest Posts

Sorry, no posts matched your criteria.

1-677-124-44227
184 Main Collins Street West Victoria 807
[email protected]

2640 metrelik yüksekliğe, Rize’nin 120 sene sonra kışın yaşam bulan dağlarına, Ovit’e gidiyoruz.

İst. Havalimanı -Trabzon / 09.45 – 11.25
Trabzon Havalimanı’ndan Ovit Tüneline transferimiz gerçekleşiyor.
Ovit Tünelinden otele transferimiz ise özel catski araçlar ile olacak.
Odalara yerleşmemizin ardından öğle yemeği yiyoruz.
Açılış çemberi ve yoga ile zihinlerimizi ana, bedenlerimizi Ovit’e çağırıyoruz.
Doğayı, beyazı keşfe; kar motoru safarisine çıkıyoruz.
Ve DJ Performansı.

3 Gün

18+ Yaş

Ovit / Rize

• Hareket Saati:

09:45
  • Dönüş Zamanı

Trabzon, 22:15

1. Gün: 17 OCAK 2022 , PAZARTESİ

İst. Havalimanı -Trabzon / 09.45 - 11.25 Trabzon Havalimanı’ndan Ovit Tüneline transferimiz gerçekleşiyor. Ovit Tünelinden otele transferimiz ise özel catski araçlar ile olacak. Odalara yerleşmemizin ardından öğle yemeği yiyoruz. Açılış çemberi ve yoga ile zihinlerimizi ana, bedenlerimizi Ovit’e çağırıyoruz. Doğayı, beyazı keşfe; kar motoru safarisine çıkıyoruz. Dinlenme ve yemek zamanı. Dans meditasyonu ile ısınıyor geceye hazırlık yapıyoruz. Ve DJ Performansı.

2. Gün: 18 OCAK 2022 , SALI

Güne nefes çalışmaları ve yoga ile başlıyoruz. Kahvaltının ardından kar üzerinde keşif yürüyüşümüz için hediklerimizi giyiyor, rehberimizi takip ediyoruz. Öğle yemeği için otele dönüyoruz. Sunset zamanı, catski ile çıktığımız yolun sonunda, sonsuz beyazlığın içinde şarap tadımı ve müziği birleştiriyoruz. Günün yorgunluğunu atmak üzere dinleniyor, akşam yemeğimizi yiyoruz. Ve DJ Performansı.

3. Gün: 19 OCAK 2022 , ÇARŞAMBA

Güne nefes çalışmaları ve yoga ile başlıyoruz. Donmuş göle girme benzersiz deneyimi için önce zihinlerimizi ve bedenlerimizi nefes çalışmaları ile hazırlıyoruz. Yemek için otelimize dönüyoruz. Kızaklarımız hazır, yarış için start çizgisine gidiyoruz. Kapanış çemberi ile yolculuğumuzu sonlandırıyoruz. Havalimanına transferimiz gerçekleşiyor. Trabzon -İst. Havalimanı / 22.15 - 00.05
  • Yoga Matı
  • Güneş Gözlüğü
  • Matara
  • Baton (Tercihe bağlı)
  • Otelimiz izole bir alana sahip olup belirtilen tarih aralığında sadece Foundays. misafirlerine hizmet verilecektir.
  • Otel ve araçlar düzenli olarak havalandırılıp, dezenfekte edilmektedir. Otel ve araçlara el dezenfektanları yerleştirilecektir.
  • Termal ateş ölçer ile tüm giriş yapan misafirler, tedarikçiler ve personelin ateşi ölçülmekte ve 38 dereceden yüksek ateş ölçümlerinde misafir, personel ve tedarikçi işletmeye alınmayarak en yakın sağlık kuruluşuna yönlendirilmektedir.
You don't have permission to register